!!! TRANSPORT GRATIS* !!!

  1. Dostarczamy towar do klienta własnym transportem, dzięki temu transport jest w 100% bezpieczny, a meble nie są narażone na żadne uszkodzenia mechaniczne.
  2. Większość mebli wymaga samodzielnego montażu przez klienta (poza krzesłami i meblami tapicerowanymi). To znacznie ułatwia transport i dodatkowo zabezpiecza przesyłkę przed uszkodzeniami mechanicznymi.
  3. Niektóre elementy naszych mebli posiadają dość spore gabaryty, dlatego prosimy o zorganizowanie dodatkowej pomocy przy odbiorze towaru.
  4. Przed dostawą mebli klient jest zawsze poinformowany drogą telefoniczną o terminie dostawy z 1-2 dniowym wyprzedzeniem. Wówczas informujemy o dniu i przybliżonej  godzinie dostawy. Istnieje także możliwość, by kierowca dodatkowo na około 30 minut przed dostawą poinformował klienta o której godzinie dostarczy mu zakupiony towar.
  5. Dowóz obowiązuje zarówno na terenie całego kraju jak i za granica.
  6. Mniejsze przedmioty dostarczamy firmą kurierską z uwzględnieniem szczególnej ostrożności obchodzenia się z towarem a koszt takiej przesyłki zależny jest od gabarytów i wagi przesyłki (w takich sytuacjach koszt ustalany jest indywidualnie z każdym klientem).
  7. Termin realizacji zamówienia wynosi od 5 dni roboczych i jest zależny od daty złożenia zamówienia (w pierwszej kolejności realizujemy starsze zamówienia) oraz od rodzaju mebla.
  8. Termin realizacji zamówień na meble drewniane wynosi od 5 do 21 dni!
  9. Termin realizacji zamówień na meble tapicerowane może być dłuższy niż pozostałego asortymentu (minimum 14 dni), gdyż są to meble wykonywane pod indywidualne zamówienie. Szczegóły takich zamówień uzgadnia się osobno z każdym klientem poprzez kontakt mailowy, telefoniczny. 
  10. W okresie przedświątecznym czas realizacji może ulec zmianie (wydłużyć się) z racji napływającej do nas dużej ilości zamówień.
  11. Towar dostarczany jest do klienta w godzinach od 6:00 – 23:00.
  12. Przed dostawą towaru informujemy tylko o przybliżonej godzinie, w której kierowca dostarczy paczki. Z racji panujących często na drogach trudnych warunków (wypadki, objazdy, korki, lub inne ograniczenia) nie ma możliwości, aby kierowca dostarczył paczki na dokładnie określoną godzinę, dlatego prosimy w tym przypadku o wyrozumiałość.
  13. Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia paczek do domu klienta. Chyba, że klient indywidualnie uzgodni to z kierowcą a ten wyrazi na to zgodę.
  14. Nie udostępniamy numerów telefonów naszych kierowców. Kierowca nie ma czasu na odbieranie połączeń w trakcie jazdy, poza tym jest to zagrożone mandatem i może doprowadzić do jakiegoś nieszczęśliwego zdarzenia, a tego chcemy za wszelką cenę uniknąć. Również w tej sytuacji prosimy o wyrozumiałość. 

*Dla zamówień powyżej 1 499 zł. 

Szybki kontakt!
+
Wyślij!