1. Wszystkie nasze produkty objęte są 2-letnią gwarancją producenta.
  2. Zobowiązujemy się do dostarczenia towaru do klienta w nienaruszonym stanie.
  3. Reklamacje wynikające z winy klienta (niewłaściwe użytkowanie, lub uszkodzenia mechaniczne) nie będą brane pod uwagę.
  4. W przypadku zaistnienia zdarzenia, w którym konieczna jest reklamacja, klient może złożyć wniosek reklamacyjny na dwa sposoby:
    a) drogą elektroniczną, na adres: biuro@promykmeble.pl w tytule wpisując REKLAMACJA a w treści wiadomości dokładnie opisać o jakie meble chodzi oraz jaka jest przyczyna reklamacji, prosimy także o dołączenie zdjęć uszkodzonego przedmiotu, co znacznie ułatwi naszą pracę
    b) listem poleconym na adres: Usługi i Handel, Marzena Stempniak, Ul. Marii Konopnickiej 9, 63-640 Bralin. W liście prosimy również zamieścić informacje o reklamowanym produkcie j.w.
  5. Reklamację zawsze staramy się realizować w możliwie najkrótszym terminie.
  6. Może czasem zdarzyć się sytuacja, że po rozpakowaniu paczek brakuje kilka elementów, np. śrubki, nakrętki, instrukcja montażu itp. Wówczas prosimy się z nami skontaktować i poinformować o tym zdarzeniu. Na wskazany adres dostarczymy brakujące przedmioty.
  7. Uszkodzenia, które wynikły z naszej winy jak np. uszkodzenie towaru w trakcie pakowania, lub w trakcie transportu przez naszego kierowcę naprawiane będą na nasz koszt w możliwie najkrótszym czasie.
Szybki kontakt!
+
Wyślij!